სასწავლო პროექტი


პროექტის სახელწოდება:  ჯარიმის გადახდის წესები.

პროექტის მთავარი იდეა: ცნობისმოყვარეობის გაზრდა და კანონის პატივისცემა.

პროექტის აქტუალობა: პროქტზე მუშაობისას ხდება მოსწავლეთა  შემეცნებითი ინტერესების ხელშეწყობა; ეცნობიან რა ჯარიმების გადახდის  წესებს (ნიმუშებს), უვითარდებათ სამართლიანობის აღქმა; გაიღრმავებენ ჯგუფში მუშაობის პრაქტიკას; შეძლებენ გამოთვლებთან დაკავშირებული ამოცანების გადაწყვეტას; და ა.შ.

მოსწავლეთა მიზნები: მოსწავლეები შეძლებენ ჯარიმის გადახდის თავიდან აცილების მიზნით უფრო ყურადღებიანი და მოტივირებული (დაფიქრებული) იყვნენ კანონის წინაშე. განუვითარდებათ ურთიერთთანამშრომლობის (პასუხისმგებლობის) გრძნობა თუ კულტურა.

მონაწილეთა ასაკი: 13–15 წელი

ვადები/ხანგრძლიობა: 14–18 დღე

მოსალოდნელი შედეგები/პროცედურები, რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეები შეეცდებიან აწარმოონ მონიტორინგი; გამოუმუშავდებათ მონაცემთა შეგროვების; კვლევა–ძიების, კომპიუტერთან მონაცემთა დამუშავების, თეორიული ცოდნის გამოყენების უნარი, პრაქტიკული ჩვევების დახვეწა და ა.შ.

პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: წიგნი, კომპიუტერი,...

პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტიობები):
1.მოსწავლეთა დაყოფა ჯგუფებად,
2ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიება,
3. მიღებული საფუძველზე დასკვნების გამოტანა–შეფასება.
შესაძლებელია 20 (1+5X/100)=300    ან      20 (1+X/100)^2=300
პირველ შემთხვევაში გადასახადი იზრდება ყოველ  თვე მარტივი პროცენტით –48%–ით
მეორე შემთხვევაში კი რთული პროცენტით– თვეში 90,4%.
ამ პროექტზე მუშაობისას და მოსამზადებელ ეტაპზე მოსწავლეებს უნვითარდებათ გარკვეული წარმოდგენები  საფინანსო და საგადასახადო საკითხებზე, ეცნობიან ჯარიმების,საურავის დარიცხვის შესაძლო ვარიანტებს. ჩვენ  მათ ვავალებთ ჩაერთონ არსებული კანონმდებლობის დახვეწაში. მოიფიქრონ საკუტარი ვერსიები ჯარიმების და საურავების სრულყოფის მიზნით. ერთმანეთის ნამუშევრების გაცნობის შემდეგ კლასს დავავალებთ გაარკვიოს ვის სასარგებლოთ(სახელმწიფოს,მოქალაქის, თუ მთელი საზოგადოების), ამოქმედდება „შეტანილი“ცვლილებები.კამათის პროცესში აუც. იქნეს გათ.–ლი , როგორც სახელმწიფოს, ისე მთელი საზოგადოების ინტერესები, ასევე ცალკეული მოქალაქეების.

საგანთან/საგნობრივ ჯგუფთან/ეროვნულ სასწ.გეგმასთან კავშირი: ისტ–ის გამოყენებით დაეუფლებიან კომპიუტერტან მუსაობას და საჭირო ინფ. მოძიებას (მოპოებასა) და დამუშავებას
მათ.–მოსწავლეებს სეუძლიათთეორიულ და პრაქტიკულ საქმიანობასთან მომდინარე  ამოცანების ამოხსნა.
მათ. მოსწ. შეუძლიათ ამოცანის ამოუხსნელად საჭირო თვისობრივი დარაოდენობრივი მონაცემების ინტეგრაცია.

პროექტის ხელმძღვანელი: ალექსანდრე ჯუმუშაძე.

Комментариев нет:

Отправить комментарий